مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-12ورزشي

قایقرانی کرمانشاه به رکود رفته/ جایی برای تمرین نداریم 


رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از به رکود رفتن قایقرانی کرمانشاه پس از خشکاندن دریاچه شهربازی کرمانشاه خبر داد و گفت: از مسئولین استان می خواهیم برای نجات قایقرانی استان از این وضعیت، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از به رکود رفتن قایقرانی کرمانشاه پس از خشکاندن دریاچه شهربازی کرمانشاه خبر داد و گفت: از مسئولین استان می خواهیم برای نجات قایقرانی استان از این وضعیت، دریاچه شهربازی را دوباره فعال کنند.

محمدصدیق حشمتیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات قایقرانی کرمانشاه، اظهار کرد: تا چندسال پیش قایقرانان زیادی در محل دریاچه شهربازی کرمانشاه تمرینات خود را انجام می دادند و بدنبال آن تعداد قابل توجهی هم ملی پوش در کشور داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از اینکه شهربازی را به بخش خصوصی واگذار کردند و او هم دریاچه را خشک کرد، محل تمرین قایقرانان کرمانشاهی هم تعطیل شد.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک ترین فضای آبی برای تمرینات قایقرانان کرمانشاه سراب نیلوفر و سد شیان است، عنوان کرد: این دو مجموعه بصورت میانگین حدود نیم ساعت از شهر کرمانشاه فاصله دارند، برای همین قایقرانان نمی توانند هر روز برای تمرین به آنجا بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانی کرمانشاه به رکود رفته/ جایی برای تمرین نداریم 

قایقرانی کرمانشاه به رکود رفته/ جایی برای تمرین نداریم